Trip ke Tempat Menarik JB-Alor Setar-Kota Bharu-JB : R&R Pagoh

Trip ke Tempat Menarik JB-Alor Setar-Kota Bharu-JB : R&R Pagoh

Trip ke Tempat Menarik JB-Alor Setar-Kota Bharu-JB : Start Perjalanan R&R Plus Pagoh

Gambar di atas ialah ruang medan selera R&R Plus Pagoh, terdapat lebih daripada 10 outlet jualan makanan pelbagai,  so anda boleh menjamu selera daripada makanan goreng-goreng, sarapan pagi, sup , pau, dan lain-lain pagi yang pastinya membuka selera dan buat kami krew J2C2 sebelum menyambung perjalananan ke utara .

Trip ke Tempat Menarik JB-Alor Setar-Kota Bharu-JB : Start Perjalanan R&R Plus Pagoh, Touch n Go reload mesinBuat korang yang nak topup Touch N Go, di sini boleh berbuat demikian. Sediakan Cash ya. Mesin ni terletak di tingkat atas berdepan dengan gerai buah potong.

Untuk pastikan anda sekeluarga takkan miss tempat menarik ditaja dan dibawakan oleh Krew Jalan-jalan Cuti-cuti (J2C), anda bolehlah register untuk jadi fans blog J2C2 ni, cara nak follow ikut panduan berikut:-
1. Pergi ke Home page ( senang klik jer banner besar pada bahagian atas page-tak kira di page mana korang berada, bila klik banner ni autobot akan bawa anda ke Home page ,
2. Selepas berada di Home page, pada  side bar kanan scroll ke bawah nanti nampak perkataan dalam kotak oren/merah “Ya, hantarkan Yang Terkini” .
3. Masukkan email dan selepas tu check email anda yang ditaipkan dan tekan butang oren “Ya, Hantarkan Yang Terkini”

klik-follow-Jalan2cuti2.wordpress.com

Selamat bercuti!! 🙂

Save

Komen le ape-pe