Selamat Menunaikan Ibadah Puasa Hari Terakhir Ramadhan 1441 Hijrah (30 Mei 2020)

Selamat Menunaikan Ibadah Puasa Hari Terakhir Ramadhan 1441 Hijrah (23 Mei 2020)

slmt-berbuka-puasa-30 ramadhan 1441 hijrah

Bismillah hirrohmanirrohim, ke hadapan para fans jalan2cuti2 yang diingati selalu:

Admin nak ucapkan selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadhan yang terakhir pada hari ni , bersamaan dengan 30 Ramadhan 1441 Hijrah. ( 23 mei 2020)

Jalan-jalan hari raya setiap tahun apabila tibanya 1 Syawal memang dah jadi kebiasaan kita. Tahun ni perayaan Aidilfitri memang amat berbeza sekali dengan tahun – tahun yang lepas. Maklumlah dek kerana penangan Covid-19 ramai di antara kita yang tak dapat beraya di kampung. Kata YAB PM, raya ni kita menyambuat Aidilfitri dengan “norma baharu”

Bagi yang kampung halamannya jauh merentas negeri makan ramai antara kita yang terpaksa lupakan hasrat tu lah yer. Sebaliknya sambutlah hari raya dengan isteri dan anak-anak di rumah sendiri.

Kebiasaannya hari terakhir ramadhan ni anda semuanya pasti tengah sibuk memasak lauk-pauk dan juadah hari raya besok kan? So admin nak pesan hari ni berhati-hati ketika memasak ya, jangan sampai hangus nanti šŸ˜€

Satu lagi pesan admin kepada korang semua kalau Jalan-jalan Cuti-cuti terutamanya masa memandu berhati-hatilah selaluĀ  dan jangan ramai-ramai beraya dalam satu rumah, karang Abam Polis pun datang nak join beraya sama ye !! šŸ¤£

Selamat berbuka puasa dan selamat menyambut 1 Syawal yang akan tiba sebaik tibanya waktu solat maghribĀ  sebentar lagi. Semoga Allah Merahmati dan Melindungi kita di mana kita jua berada. Admin Ya Robbal Alamin.

Komen le ape-pe

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s