Tempat Makan Sarapan di Pontian : Medan Selera Depan JPJ

Tempat Makan Sarapan di Pontian : Medan Selera Depan JPJ

Tempat makan sarapan di Pontian ni dibuka pada seawal pukul 6.30 pagi dan terletak dekat sahaja dengan Pejabat JPJ Pontian ( Jabatan Pengangkutan Jalan ). Kali admin tak nak bercakap panjang-panjang, tapi admin masukkan foto-foto buat rujukan korang. Pelbagai jenis menu sarapan di sediakan dari nasi lemak, mee hoon goreng, mee rebus( faveret admin )lontong dan sambal lodeh, mee/lontong soto hinggalah ke roti canai

Tempat Makan Sarapan Pontian

Kalau korang pagi pagi ke Pontian, sinilah anatara destinasi yang menawarkan pilihan sarapan pagi, harga pun amatlah berpatutan. Apalagi ayuh, yok ke sini.Tempat Makan Sarapan PontianNama gerai ni Gerai Makan Mahmood, yang korang tengok terletak kat tengah tengah Medan Selera ni.

Tempat Makan Sarapan Pontian

Seawal 7.00 pagi ni dah ada pelanggan yang bersarapan

Tempat Makan Sarapan PontianBoleh tahan juga ramainya, selepas kita orang datang, ramai pulak berpusu pusu cari sarapan kat kedai ni,. Tempat Makan Sarapan Pontian
Terdapat kemudahan tandas awam di sini. Antara destinasi kesukaan ieman lepas makan ialah ke tandas.. 🙂

Tempat Makan Sarapan Pontian

Gerai makan Mahmood  pandangan dari depan. Deretan gerai yang baru dibina oleh Majlis Perbandaran PontianTempat Makan Sarapan Pontian

Foto medan selera dari seberang jalan.Tempat Makan Sarapan PontianBangunan pejabat JPJ Pontian yang menyewa rumah kedai.

 

Tempat Makan Sarapan Pontian

Foto : Kereta kereta operasi JPJ yang bersusun

Tempat Makan Sarapan PontianTu dia, gerai-gerai ikan yang terletak tak jauh dari tempat makan ni. Ikan ikan segar pun banyak, tapi kena pergi awal lagi awal seawal 6.30 pagi lagi  bagus. Lokasi betul-betul tepi Sungai Pontian Besar dan hampir di tengah-tengah bandar Pontian dan dikelilingi rumah-rumah kedai .

Tu dia serba sedikit pasal tempat makan sarapan di Pontian sebelum korang beli ikan segar di sana..admin ucapkan Adios Amigossss….Follow 🙂

Advertisements

Komen le ape-pe

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s